loading...
راز دل من
لایو بازدید : 4 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
یا حسین از صبح ازل نام قشنگت شنیده ام . ب خدا تاشام ابد ناز غم عشقت کشیده ام . نمیدونم زلف سیاهت چ کاری داره ب کار من . تیره تر از شب شده ای گل روزمنو رزوزگار من .  ی روزی هرکسی می خواست کربلا بره . میگفتن کربو بلا فقط مال اغنیاس . اما حالا ...   ک هر فقیری کربلا میره . این دل عاشقم هنوز در خواب و خیال کرب و بلاس . دل مسته دیونه م کربلا نره کجا بره ؟  ای خدا تو میدونی کرب و بلا فقط مال عاشقاس . ه.ه رفتن ای خدا من نرفتم کربلا . نروم تاکربلا با تو قهرم ایخداااا..   باتوکل برسر زلفت پا ز دو عالم بریده ام .خون دل خورده ام ک تا یک قطره ز جامت چشیده ام . ی حسینی شنیده ای شنیده ای شنیده ای..... چی بگم چون ندیده ای ندیده ای ندیده ای .. مثل تو یاری ندیده ام ، ندیده ام ن شنیده ام ...   دل ز دو عالم بریده ام تا غم عشقت خریده ام . از میون تموم خوبان دل ب تو ای گل سپرده ام . اگه یاد تو در دل من نباشه من شرمنده ام . ب سر کوی بی قراری با تو قراری ک بسته ام . ب سر زلف نازنینت گر سر مویی شکسته ام . جون میدم تا روتو ببینم سلسله ی گیسوت و ببینم . سر می دم زیر تیر عشقت تا یک نظر ابروتو ببینم ...      اقا دلم تنگه برات من بقربون اون صحن و سرات ....


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 451